Otrava
Každému vlastníkovi mobilného telefónu sa už určite stalo, že mu zavolalo neznáme číslo a po zdvihnutí sa začala otravná diskusia na tému: krátky dotazník, len pár otázok, nemáte záujem kúpiť náš výrobok alebo využili ste už naše služby? Vždy je to z nášho pohľadu len zbytočné plytvanie časom a baterkou mobilu. Často nám to vie znepríjemniť celý deň, keď nás to vyruší a neostáva nič iné iba si trochu zanadávať a napadne, čo to je za drzosť takto otravovať slušných ľudí. Zamysleli ste sa ale niekedy čo je za tým?podnikání.jpg
Skúsili ste si to?
Na začiatok si treba povedať, že je to práca ako každá iná. Ak niekto chce peniaze, nedá sa nič robiť, musí pracovať. Byť nonstop na linke a niekoľko hodín sa rozprávať s ľuďmi, hlavne s ľuďmi, ktorí vás začnú nenávidieť v momente, keď zdvihnú telefón, si predsa len vyžaduje isté nadanie. Je potrebné byť komunikatívny a kreatívny a samozrejme ovládať umenie asertivity. Stráviť svoj pracovný deň telefonovaním s náhodnými ľuďmi tak nie je také jednoduché ako by sa mohlo zdať. Je to však nejaké ospravedlnenie za tú otravnosť? Má to vôbec nejaký zmysel? Za predpokladu, že stále hovoríme o reálnom zamestnaní a nie cielenom podvode, tak áno, zmysel to má.call centrum.jpg
Platné využitie
Samozrejme, v dnešnej dobe existuje množstvo snaživých podvodníkov a ich nástrojom môže byť telefonát. Podstatné je však legálne uplatnenie telefonických centier. Je to možnosť pre mladých kreatívnych ľudí, či už ako brigáda alebo zamestnanie. Môže slúžiť ako možnosť privyrobenia si popri hlavnej zárobkovej činnosti a je to platená prax, ktorá sa hodí. Nezabúdajme, že telefonické centrá sú základom dôležitých verejných služieb a ak niekto zvládne takéto telefonovanie, je väčšia šanca, že nestratí hlavu ako operátor linky hasičského alebo záchranného zboru. Zároveň je to efektívny marketingový ťah a skvelý nástroj pre prieskum verejnej mienky. Najbližšie keď zdvihnete mobil, skúste byť trocha prívetivý a ak to nebude podvodník, nájdite si aspoň minútu na rozhovor.